На тлі зниження попиту на дизельні двигуни, в Seat продовжують вірити в дизельне майбутнє своїх компактних моделей. На вибір клієнтам пропонують два варіанти 1,6-літрового турбодизеля на 80 або 95 к.с. В останньому випадку агрегат видає 250 Нм крутного моменту, що забезпечує розгін з 0 до 100 км/год лише за 11,3 секунди. Доречи, саме 95-сильний мотор потрапив до тестового автопарку.
В парі з силовою установкою агрегатується 5-ступенева механічна коробка перемикання швидкостей. З цим двигуном іспанці комбінують двома версіями Seat Ibiza – Xcellence та FR. Одразу після першого знайомства стало зрозуміло, що головним конкурентом для іспанця стане німецький хетчбек Ford Fiesta 1.5 TDCI.
Найбільшою проблемою турбодизельної модифікації Seat Ibiza є її висока ціна, яка в порівнянні з бензиновим автомобілем виросла на 3 тисячі євро. Різниця у витраті пального тестового автомобіля та бензинового, який оснащений 1-літровим TSI, складає як мінімум 20%. Як стверджує автовиробник, ніяких проблем з програмним забезпеченням та викидами забруднюючих речовин немає. Отже, якщо Ви використовуєте автомобіль щоденно, наїжджаючи щонайменше 200 км в день – Ваш вибір Seat Ibiza 1,6 TDI. Доречи, середня витрата пального під час випробувань склала 4,2 літра на кожні 100 км пробігу. В іншому випадку можна зекономити три тисячі євро при покупці автомобіля.
Інтер’єр нового Seat Ibiza не вражає якісними матеріалами, втім всі панелі підігнані дуже ретельно та з мінімальними зазорами. Особливо корисним на нашу думку є величезний монітор інфомаційно-розважальної системи з навігаційними картами та камерою заднього виду.
Підводячи підсумки першого знайомства з новою лінійкою дизельних моторів, ми хотіли би відмітити якісний прорив концерну VW Group в напрямку сучасних технологій. Базова вартість Seat Ibiza 1,6 TDI у Європі складає 20 тисяч євро…