Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!
Всього оголошень: 3259
За сьогодні: 0
Вже продано: 522
На перевірці: 0

Авто новини:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Дизельний тест нової Seat Ibiza

П’яте покоління міського хетчбеку на ім’я Seat Ibiza в цьому році зарекомендувало себе як один з найбільш популярних автомобілів у В-класі. Іспанець увібрав найкращі риси практичної, стильної та водночас спортивної моделі концерну VW Group. На початок 2018 року запланований вихід дизельних модифікацій Ibiza, які повинні поліпшити репутацію автовиробника після нещодавнього «Дизельгейту». Тож, давайте ближче познайомимось з новим Seat Ibiza 1,6 TDI.

На тлі зниження попиту на дизельні двигуни, в Seat продовжують вірити в дизельне майбутнє своїх компактних моделей. На вибір клієнтам пропонують два варіанти 1,6-літрового турбодизеля на 80 або 95 к.с. В останньому випадку агрегат видає 250 Нм крутного моменту, що забезпечує розгін з 0 до 100 км/год лише за 11,3 секунди. Доречи, саме 95-сильний мотор потрапив до тестового автопарку.

В парі з силовою установкою агрегатується 5-ступенева механічна коробка перемикання швидкостей. З цим двигуном іспанці комбінують двома версіями Seat Ibiza – Xcellence та FR. Одразу після першого знайомства стало зрозуміло, що головним конкурентом для іспанця стане німецький хетчбек Ford Fiesta 1.5 TDCI.

Найбільшою проблемою турбодизельної модифікації Seat Ibiza є її висока ціна, яка в порівнянні з бензиновим автомобілем виросла на 3 тисячі євро. Різниця у витраті пального тестового автомобіля та бензинового, який оснащений 1-літровим TSI, складає як мінімум 20%. Як стверджує автовиробник, ніяких проблем з програмним забезпеченням та викидами забруднюючих речовин немає. Отже, якщо Ви використовуєте автомобіль щоденно, наїжджаючи щонайменше 200 км в день – Ваш вибір Seat Ibiza 1,6 TDI. Доречи, середня витрата пального під час випробувань склала 4,2 літра на кожні 100 км пробігу. В іншому випадку можна зекономити три тисячі євро при покупці автомобіля.

Інтер’єр нового Seat Ibiza не вражає якісними матеріалами, втім всі панелі підігнані дуже ретельно та з мінімальними зазорами. Особливо корисним на нашу думку є величезний монітор інфомаційно-розважальної системи з навігаційними картами та камерою заднього виду.

Підводячи підсумки першого знайомства з новою лінійкою дизельних моторів, ми хотіли би відмітити якісний прорив концерну VW Group в напрямку сучасних технологій. Базова вартість Seat Ibiza 1,6 TDI у Європі складає 20 тисяч євро…

 

20.12.2017
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Дизельний тест нової Seat Ibiza

Політика конфіденційності